вівторок, 20 вересня 2016 р.

Типи уроків

Типи уроків
за В.А. Оніщуком (за основною освітньою мстою)
Урок засвоєння нових знань
Структури уроку
1.              Актуалізація чуттєвого досвіду та опорних знань учнів.
2.              Мотивація навчальної діяльності учнів.
3.              Повідомлення теми, мети, задач уроку.
4.              Сприйняття та засвоєння учнями нового навчального матеріалу.
5.              Осмислення   об'єктивних   зв'язків   і   взаємозалежності   у   вивченому
матеріалі.
6.              Узагальнення і систематизація знань.
7.              Підсумки уроку.
8.              Повідомлення домашнього завдання.
Урок формування умінь і навичок
Структура уроку
1.                Актуалізація опорних знань та  практичного досвіду учнів.
2.                Мотивація навчальної діяльності учнів.
3.                Повідомлення теми, мети, задач уроку.
4.                Вивчення учнями нового навчального матеріалу (вступні вправи).
5.                Первісне застосування одержаних знань (пробні вправи).
6.                Застосування учнями знань і дій у стандартних умовах з мстою засвоєння навичок (тренувальні вправи).
7.                Творчий перенос знань і навичок у нові умови з метою формування умінь (творчі вправи).
8.                Контрольні вправи.
9.                Аналіз досягнень учнів.

10.         Підсумки уроку.                           
11.         Повідомлення домашнього завдання.
Урок застосування знань, умінь і павичок (практичні роботи)
Структури уроку
1.  Актуалізація опорних знань і діяльності учнів, необхідних для творчого рішення завдань.
2.               Засвоєння нових знань.
3.               Формування   елементарних   навичок   на   основі   застосуванні   їх   у стандартних умовах.
4.               Формування диференційованих узагальнених умінь.
5.               Аналіз завдання (розкриття способів розв'язування творчих елементів).
6.               Підготовка необхідного для роботи обладнання.
7.               Самостійне виконання практичної частини роботи.
8.       Творче застосування узагальнених знань, умінь і навичок в постійно мінливих умовах, або в ситуаціях, наближених до життєвих.





9.                Контроль,  самоконтроль,  взаємоконтроль у  процесі  виконання роботи. 
10.          Підсумки уроку.
11.  Повідомлення домашнього завдання.
Урок узагальнення і систематизації знані.
Структура уроку
1.  Мотивація навчальної діяльності учнів.
2.          Повідомлення теми, мсти, задач уроку.
3.          Узагальнення окремих фактів, явищ.
4.          Узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань.
5.          Систематизація головних теоретичних положень і провідних ідей
теми.
6.          Підсумки уроку.
7.          Повідомлення домашнього завдання.
Урок контролю і корекції знань, умінь та навичок
Структура уроку
1. Мотивація навчальної діяльності учнів.
2. Повідомлення теми, мети, задач уроку.,
3. Перевірка знань учнів фактичного матеріалу.
4. Перевірка знань учнів основних понять.
5. Перевірка глибини усвідомлення знань і ступені узагальнення їх.
6. Застосування знань у стандартних умовах.
7. Застосування знань у змінених умовах.
8. Контроль, самоконтроль, взаємоконтроль. Аналіз знань учнів.
9. Підсумки уроку.
 10. Повідомлення домашнього завдання.
    Комбінований урок
Структура уроку:  застосовуються   різні   комбінації  структурних елементів різних типів уроків.  
1. Актуалізація чуттєвого досвіду та опорних знань учнів.
2. Мотивація навчальної діяльності учнів.
3.Повідомлення теми, мсти, задач уроку.  
4. Сприйняття та засвоєння учнями нового навчального матеріалу.
5. Застосування учнями знань і дій у стандартних умовах з метою
 засвоєння навичок (тренувальні вправи).
 6. Творчий   перенос   знань   з   метою формування умінь (творчі вправи).
7. Аналіз досягнень учнів.
8. Підсумки уроку

Немає коментарів:

Дописати коментар